خرید گرماتاب

Wiki Article

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

در ادامه به هیترتابشی گازی می‌پردازیم. همان‌طور که اشاره کردیم این هیترها از گاز به عنوان سوخت استفاده می‌کند و بسیار پرکاربرد هستند چرا که مصرف گاز آن‌ها بسیار کم بوده و تا ۶۰ درصد شاهد کاهش مصرف گاز خواهیم بود و این مهم، یکی از دلایل انتخاب آن است.

این بخاری‌ها گرمای جهت‌دار تولید می‌کنند که می‌تواند بلافاصله و بدون انتظار احساس شود. استفاده از هیتر تابشی لوله ای حتی در هوای بادی، گرما از بین نمی‌رود.

احتراق درون لوله اتفاق می‌افتد و مستقیما در تماس هوای محیط نیست. این هیتر امواجی با فرکانس پایین‌تر و طول موج بلندتر تولید می‌کنند.

نیکان پارسه نامی معتبر در عرصه انواع گرماتاب است. به جرات می‌توانیم به گرماتاب‌های عرضه شده نیکان پارسه عنوان بهترین دستگاه گرماتاب را اختصاص دهیم.

این خدمات از قابل توجه‌ترین خدمات پس از فوش برای یک محصول صنعتی است.

خرید از گرماسرما سازه خریدی مطمئن، کارآمد و آسوده است. (بیشتر بخوانید: سیستم سرمایش و گرمایش کارخانه)

با توجه به نیازهای خاص بسیاری از فرآیندها به دمای خاص، حفظ این دما به کاهش زمان‌های توقف و بهبود عملکرد کلی فرآیند کمک می‌کند.

ایمنی کار با مواد شیمیایی اگر در هنگام نصب سیستم گرماتاب نیاز به استفاده و تماس با انواع مواد شیمیایی است، باید از تجهیزات مناسب جهت آسیب رسیدن خرید گرماتاب به خود و محیط استفاده کرد.

نوع گرمایش و کار هیتر های تابشی همچون خورشید است و به صورت مطلوب، اجسام و افراد حاضر در محیط مورد استفاده را گرم می‌نماید.

تصمیم گیری درباره نوع نصب هیتر تابشی (سقفی یا دیواری) نیز بستگی به فضای موجود، نیاز به استفاده از فضای افقی یا عمودی، و ایمنی نصب مرتبط با ساختار محل دارد.

۹. مصرف سوخت کم: سیستم‌های گرمایش تابشی مصرف سوخت پایینی دارند که در مصرف گاز تا ۶۰ درصد و در مصرف برق نیز تا ۸۰ درصد شاهد کاهش مصرف خواهیم بود و جزء اصلی‌ترین مزیت گرماتاب است.

مناسب برای منازل، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، سالن های ورزشی، گلفروشی‌ها و گلخانه‌های صنعتی، اماکن عمومی، مدارس، کتابخانه‌ها و …

۱۰. دریافت حرارت سریع: با استفاده از هیتر های تابشی گرماسازه، بیشترین حرارت گرمایی در عرض ۲ تا ۳ دقیقه بدست می‌آید.

Report this wiki page